Aan de voorkant komen zes vouwdeuren om de Spitfire naar binnen/buiten te kunnen rijden. Een U-profiel aan de bovenkant dient als geleider.
En ook aan de onderkant komt eenzelfde constructie, bevestigd met de nodige secondelijm.
Test met de eerste deur. Aan de schuifkant zit op het styreen een iets uitstekende messing staf gelijmd.
Met veel schuiven en proberen werkt het idee redelijk. Later misschien nog een dotje vet in de rails. De deuren worden met tape aan elkaar geplakt en daar overheen “sponningen”.
Verticaal ziet het er dan zo uit.
Zes stuks met een kleine deur in gesloten toestand.
Half open maar nog niet echt vast gemonteerd. Dat komt als allerlaatste. Bovendien zien ze er nog wel een beetje erg schoon uit.
Open. De Spitfire kan er maar net langs, maar dat is voor dit doel voldoende.
Weer een geweldige prestatie.
Knap gemaakt. Ziet er geweldig uit
:-)
kleine opmerking,de deuren staan in de regen,mischien beter langs binnen vouwen?
Te laat aan gedacht Eddy. :-(
Weer mooi, worden ze ook nog “elektrisch” ?
Nee dit keer niet Harald. Te complex voor de tien keer dat ze open en dicht moeten. Zwak he.
Je kan er mischien een afdakje boven maken?
Goed bedacht Jaap, mooie constructie.
Wederom heel gaaf Jaap !!